Wielokierunkowy obszar działań firmy Seltu zachęca zainteresowanych producentów, klientów i dealerów do współpracowania w ramach zarabianie na perfumach i pozwala oczekiwać zysków. Nade wszystko, Seltu umożliwia firmom przyłączanie się do już istniejących dystrybutorów i sklepów partnerskich. Jeżeli ktoś tego potrzebuje, to może zrobić użytek ze wsparcia przy zakładaniu witryny www. Sama platforma ciągle się rozwija, co także jest nad wyraz dogodne.
Seltu umożliwi promocję w licznych kanałach marketingowych: wirtualnych, Tv oraz radiowych. Stała komercjalizacja producentów i partnerów umożliwia ubogacenie propozycji sprzedażowej oraz powoduje, że jest ona w większym stopniu atrakcyjna dla konsumentów. Dotyczy to takich dziedzin jak: moda i obuwie, zdrowie i uroda, motoryzacja, biżuteria i akcesoria, multimedia, rtv i agd, sport i rekreacja, turystyka, dom i ogród, artykuły dziecięce, usługi i rozrywka, meble i wyposażenie wnętrz. Dodatkowo, nawiązując współpracę z Seltu można oczekiwać na eksponowanie własnej nazwy i produktów w widocznych miejscach, jak i w Internecie. Można też korzystać z fakultatywnych aktywności w obrębie współpromocji i działań marketingowych poprzez: placementy na platformie Seltu, placementy w aplikacji Seltu, media społecznościowe Seltu oraz kampanie promocyjne.
Jeżeli wytwórca będzie potrzebował opróżnić magazyn, to może zdecydować się na sprzedawanie asortymentu outletowego w dedykowanej zakładce promocyjnej. Można też rozszerzyć współpracę o cross border na arenie międzynarodowej, na podstawie osobnego aneksu do umowy na wybrany rynek. Partnerzy, Producenci i Dealerzy ustalają z Seltu wspólną strategię reklamową oraz dystrybucji, co wpływa na ugruntowaną pozycję w e – commerce. Użytkownicy platformy mogą również skorzystać z możliwości odroczonej płatności lub decydować się na dowolne opcje finansowania. Warto dodatkowo napomknąć o programie lojalnościowym, polegającym na cashbacku. Każdy, kto zdecyduje się na współpracę, może liczyć na prywatnego opiekuna.
Reviews
There are no reviews yet.